Wednesday, February 15, 2017

True-Vine (religious meaning)

題:True-Vineの宗教的意味

 Vine(running weed) is a sorcery. Vine gives God Bless to us.
バイン(蔓)はまじない。バインは私たちに祝福をくれる。


True-Vine(John 15:1-6) is counter-clockwise.
In other words, Vine gives person's luck.
バイン(ヨハネの福音書15:1-6)は反時計回り
つまり、バインは人の運を上げる。
The counter-clockwise motion or design also gives  God Bless to us.
反時計回りのデザインもまた祝福をくれる。





Jesus did not say "I will fight against evil men."
There is the way to get God Bless.
Those who does not know it can not get God Bless.
Jesus came to us to tell how to get God Bless (=to use sorceries.)
People have to become happy on their-selves.

イエスはか「私が悪者と戦う。」とは言わなかった。
祝福には受け取り方がある。
それを知らない人は受け取る事が出来ない。
イエスは祝福の受け取り方を教える為に(まじないの使い方を教える為に)
私達の所に来た。
人々は、自分で幸せになるべきだ。

However, Paul tortured Jesus and killed Jesus and  changed Jesus's words and hid the information of real sorceries from us.
Paul was the founder of Christianity.
Paul and his fellows enjoyed a virtual monopoly on the information of sorceries.

しかし、パウロがイエスを拷問し、殺し、イエスの言葉を変え、本物のまじないの情報を隠した。
パウロはキリスト教の創始者。
パウロは仲間とまじない情報を独占した。

They have spread both of erroneous and true information all over the world.
Then we do not know the importance of sorcery.
Then we are unreasonably unhappy now!

彼らは嘘と本当の両方の情報を世界に拡めた。
それで、私たちはまじないの重要性を知らない。
私たちは不当に不幸だ。

Christians and Jesus and us are  the victims by Paul.
Bible was edited by Paul.
Then Bible says "Do not use sorcery."
Then Bible includes complicate or insane words.
These are traces of falsifications.

キリスト教徒もイエスも私達もパウロによる被害者だ。
聖書はパウロが編纂した。
だから、聖書は「まじないをするな。」と言う。
だから、聖書は、複雑で非常識な言葉を含む。
これらは、改竄の痕跡だ。


In history  of Christianity, Paul has been mainstream.
Because Paul knew true information and used real sorcery to attain popularity.
And Paul and his fellows eagerly erased the real sorcery information of others.
So this is the reason of oppression against heretics
Paul and his fellows had a monopoly on sorcery information thoroughly.

キリスト教の歴史の中でパウロはずっと主流だった。
何故なら、パウロは本当の情報を知っていたし、人望を集める為のまじないも使った。
パウロと仲間は、他人の本当のまじない情報を消すのに熱心だった。
これが、異教徒弾圧の理由。
パウロとその仲間は、徹底的にまじない情報を独占した。

Based on the above, I explain the next verses.
以上を踏まえて、次の聖句を説明する。
John 15:1-6 ヨハネの福音書15章1節-6節
15:1 "I am the true vine, and My Father is the vinedresser. 15:2 Every branch in Me that does not bear fruit He takes away; and every branch that bears fruit He prunes, that it may bear more fruit. 15:3 You are already clean because of the word which I have spoken to you. 15:4 Abide in Me, and I in you. As the branch cannot bear fruit of itself, unless it abides in the vine, neither can you, unless you abide in Me. 15:5 “I am the vine, you are the branches. He who abides in Me, and I in him, bears much fruit; for without Me you can do nothing. 15:6 If anyone does not abide in Me, he is cast out as a branch and is withered; and they gather them and throw them into the fire, and they are burned.
15:1 わたしはまことのぶどうの木、わたしの父は農夫である。 15:2 わたしにつながっている枝で実を結ばないものは、父がすべてこれをとりのぞき、実を結ぶものは、もっと豊かに実らせるために、手入れしてこれをきれいになさるのである。 15:3 あなたがたは、わたしが語った言葉によって既にきよくされている。 15:4わたしにつながっていなさい。そうすれば、わたしはあなたがたとつながっていよう。枝がぶどうの木につながっていなければ、自分だけでは実を結ぶことができないように、あなたがたもわたしにつながっていなければ実を結ぶことができない。 15:5 わたしはぶどうの木、あなたがたはその枝である。もし人がわたしにつながっており、またわたしがその人とつながっておれば、その人は実を豊かに結ぶようになる。わたしから離れては、あなたがたは何一つできないからである。 15:6 人がわたしにつながっていないならば、枝のように外に投げすてられて枯れる。人々はそれをかき集め、火に投げ入れて、焼いてしまうのである。

”the true vine” is counter-clockwise.
”the true vine” brings happy to a man.
Most of running weeds revolve counter-clockwise.
But  a handful of weeds revolve clokwise.
So Jesus would add "true" to "vine" to confine the direction of rotation.
本物のバインは、反時計回り。True-Vineは人に幸せを運ぶ。
殆どの植物の蔓は、反時計回り。しかし、少数の時計回りの植物も存在する。
イエスは回転方向を限定する為に、「True」を付加したと思われる。
When you cannot see this video, please click here. ( http://youtu.be/dTljaIVseTc )

When a direction of movement is uphill,  counterclockwise rotation is True-Vine.
When a direction of movement is uphill,  clockwise rotation is Satan.

進行方向を上にとする場合、反時計回りの回転がTrue-Vine。
進行方向を上にとする場合、時計回りの回転はサタンです。



" My Father is the vinedresser." does not mean "the Creator is a farmer."
" My Father is the vinedresser." means "the Creator is a maker of True-Vine energy and sends the energy to us."
The energy rises up our luck and makes us happy.
John 15:5 says that we never be happy without "the true vine".

「私の父はバインを準備する人だ。」は、「創造主は農夫だ。」ではない。
「創造主はバインを準備する人だ。」は、「創造主はTrue-Vineのエネルギーを作って送る人だ。」と言う意味。
そのエネルギーは、私達の運を上げ、私たちを幸福にする。
ヨハネの福音書15-5は、私たちはTrue-Vine無しに何一つ幸せになれないと言っている。

Return to Index

No comments:

Post a Comment